10 things I hate about you

Har inte gjort något händelserikt idag. Sov ganska så skönt och låg i sängen ett tag och läste från vampire diaries serien. När familjen åkte iväg till stranden städa jag huset och bakade kanelbullar, inte så jättefina blev dom men goooda. Ganska bra för att vara första gången.

Fastän jag inte ätit någon "riktig" mat idag, (typ bara bullar, nachos o sallad mycket dåligt) är jag verkligen proppmätt. Ska nog vila ett tag och se några delar av 10 things I hate about you. Serien då, inte den lite äldre filmen.



Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Japp, Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides heter den :)

2010-07-06 @ 19:29:25
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Serien är bäst.I miss it.



Svar: Jo jag gillar inte heller sånt.

En kompis i Kanada skickar paket till mig,fick först födelsedags present,sen fick jag pengar för att jag aldrig sett riktiga amerikanska pengar förut förutom på film och nu fick jag en liten present för att visa att hon tycker om mig och jag är en av henens närmsta vänner :)

Kramar

2010-07-06 @ 19:45:40
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0