UNDERBAR DAG

Helt underbar dag, om ni bara visste. Mår så bra nu, har inte mått så här bra på ganska så länge. Denna sommar hoppas jag blir den bästa hittills, eller jag nästan vet att den kommer bli det så länge saker fortsätter som det gör nu.

Idag var jag och träna i gymmet imorse. Gått ner ett halvt kilo haha, och lite mer blir det. Är supernöjd med min kropp men träning och sånt är alltid bra. Det var så skumt väder idag, regn - sol - regn - sol...Helskumt.Efteråt cyklade vi hem trötta och åt lite "nyttigt" plus äckliga cocosbollar haha. Läste lite teori och duschade, fixade håret osv. Var i kyrkan lite sedan mötte jag upp en vän och vi åkte till stan för en fika. Härligt var det!! Nu är jag hemma, har tagit det lugnt med familjen. Ska surfa lite facebook sedan stänger jag datorn.
Imorn jobbar jag 11-20 sedan har Ranya sin 18 års fest, ska bli kul.


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

härligt med underbara dagar!

2010-06-19 @ 17:43:46
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: ISSA.

Tack så mycket! :D

Ja jag har sytt dom själv :)

2010-06-19 @ 22:43:13
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0