strawberry de lux

Blev inget teori pluggande, Istället följde jag med mamma och handlade en massa mat. Sedan kom det lite släktingar hem till oss så jag, systrarna och kusinen drog ut på en promenad. Mycket trevligt! När vi sedan kom hem åt vi en massa gott typ vattenmelon, exotiska frukter och sånt. Fick diska rejält efter att dem gick och nu är jag trött trött. Ska nog lägga mig snart efter att ha läst i teoriboken. Det är ett måste.

Just det, vet inte om det är jag som är sen med att upptäcka saker men har ni smakat strawberry de lux glassen i Max Hamburgare. STORT MUMS! smaka den.

Kan visa er bild på den sen.


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

lyxshaken är verkligen god! :)

2010-06-18 @ 10:56:50
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: ISSA.

Ja de är helt underbara! :) haha kan äta hur många som helst!

2010-06-18 @ 12:08:12
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0