En dröm som ska uppfyllas

Idag vaknade jag för att städa igen haha. Har dammsugit nästan varje dag hela lovet. Det är första gången på länge som jag faktist haft tid att göra saker utom att jobba, plugga...osv. Åkte till skärholmen men det vart så tråkigt för jag var trött. Enda lite roliga var att storhandla mat i slutet.

Sedan har jag tittat på tv, vilket jag nästan aldrig heller gör. Såg lite av twiligt igen. Har nog aldrig sett en film så många ggr som jag sett den. Tog ett varmt bad fullt med bubbelskum för att slappna av och började sedan plugga. Min naturkunskap uppsats är nu kladdklar.

Jag har alltid velat åka till någon tropisk, exotisk regnskog. Det måste vara oerhört vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0