monday var är sunday

Kände för att ta det lugnt idag när jag ändå var ledig. Har varit hemma med systrarna, de hjälpte mig med maten. Det blev jättegott. Grillad kycklingfilé, sallad, vitlöksbröd och vitlökssås. Borstade två ggr efter så att lukten gick bort + fyra tuggummin och halstablett haha, Men jag lyckades.

Gick ut med tjejerna sedan. Satt i donken och luffade runt mellan t-banorna. Tråkigt men hellre det än att sitta hemma. Jag har märkt att jag har slutat fixa mig. Kan gå ut med leggings och stor kofta hela tiden. Använder nästan aldrig smink, bara när jag ska ut eller på något speciell. Det händer högst två-tre ggr i veckan. Det känns skönt, för när jag väl fixar mig så blir det WOW.





Kommentarer
Postat av: N A A D I A

thanks :D

2009-06-15 @ 22:00:52
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Då är vi två :D

2009-06-15 @ 22:58:35
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0