Nystart

Hej bloggen, riktigt riktigt längesen jag bloggade senast. Ett år sen var det. Kändes som att jag ville börja igen inte för att de finns många som läser det jag skriver om men för att det var kul. Hade ett jätte skönt sommar lov år 2009 och har haft två riktigt tuffa terminer i skolan, eftersom jag läser naturvetenskapsprogrammet i S:t Botvid så är andra året som värst men jag fick rätt så bra betyg. Utav 20 ämnen blev det fem stycken vg och resten mvg. Väldigt stolt över detta.

Nu har jag sommarlov igen och eftersom jag fyllde arton i april är det dags för körkort. Idag var jag i centrum och handlade, gick förbi bibblan och hämtade ett par böcker och sedan börjar jag jobbet kl 17. Är jättesugen på att se nya vampire diraries avsnitt men har redan sett hela första säsongen på internet och jag undrar är det någon som vet när säsong två kommer ut?


// Caroline


Kommentarer
Postat av: Felicia

söt blogg :)

2010-06-12 @ 14:50:25
URL: http://efji.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0